Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Aanbiedingen @ G2play
(1 viewing) (1) Guest
Games
  • Page:
  • 1

TOPIC: Aanbiedingen @ G2play

Aanbiedingen @ G2play 29 Jan 2013 11:24 #736

• UniQue.Exe
  • Teamplayer or nothing!
Beste allemaal,

Voor de mensen die toch nog Far Cry 3 (The Lost Expeditions Edition) willen proberen is hij nu voor een hele goedkope prijs te verkrijgen op g2play.net (€16.99)

www.g2play.net/store/FarCry-3-The-Lost-E...igital-Download.html

Deze website is te vertrouwen aangezien ik hier al meerdere games heb gekocht..
Dus als je hem nog graag wilt, hier je kans.

Mvg,
<UniQue in its way>

Aanbiedingen @ G2play 29 Jan 2013 11:43 #737

Jezus, al weer een euro goedkoper dan waar ik hem al voor had

Ik heb hem zelf daar ook gekocht en idd. een site die te vertrouwen is en waarvan je redelijk snel, na de betaling, een foto van je key krijgt. Was een goede tip van UniQue.Exe... ik hou ze ook in de gaten en als BO2 nog wat goedkoper wordt koop ik die daar ook nog wel

Re: Aanbiedingen @ G2play 31 Jan 2013 11:34 #763

Voor de liefhebbers snel de aanbiedingen van vandaag op G2Play.

Battlefield 3 is bv. voor 15 euro daar nu op te pikken al zou iemand het willen hebben. Ach.... kijk zelf maar Oja, ik heb ook maar de "secret deal" erbij gezet waarvoor je moet inloggen.

Zit zelf nog aan CoD:BO2 te denken om die toch maar te nemen...

Re: Aanbiedingen @ G2play 31 Jan 2013 16:22 #765

Is de versie die zij aanbieden (Call Of Duty Black Ops II Uncut Steam Key) dan gelijk aan de steam Call of Duty®: Black Ops II Digital Deluxe Edition versie?

Re: Aanbiedingen @ G2play 31 Jan 2013 19:05 #766

• UniQue.Exe
  • Teamplayer or nothing!
Uhm.. dat weet ik eerlijk gezegd niet.. Toen ik Blops2 daar gekocht hebt kreeg ik gewoon de volledige game + Nuketown 2025..
<UniQue in its way>

Re: Aanbiedingen @ G2play 31 Jan 2013 19:12 #767

Die "uncut" versie is volgens mij de normale/standaard (dus de niet duitse want die is nl. aangepast) versie en dus niet gelijk aan de "digital deluxe edition" die dan op Steam ook weer 10 euro duurder is dan de normale.

TOV. Steam betaal je nu voor de normale versie zo'n 20 euro minder. Als je dan ook de G5DISCOUNT code gebruik gaat er als het goed is daar weer 5% vanaf

Re: Aanbiedingen @ G2play 08 Feb 2013 13:32 #781

• UniQue.Exe
  • Teamplayer or nothing!
Eergister me eerste aankoop gedaan op www.kinguin.net/ Warcraft 3 Reign of Chaos + Warcraft 3 Frozen Throne.

11 euro in totaal.

Kreeg ook bij deze website direct keys toegestuurd.
<UniQue in its way>
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.12 seconds

Tuesday, 22. January 2019

Valid XHTML & CSS | Design by: LernVid.com