Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Multiplayer PC-versie Modern Warfare 3 gratis dit weekend
(1 viewing) (1) Guest
Games
  • Page:
  • 1

TOPIC: Multiplayer PC-versie Modern Warfare 3 gratis dit weekend

Multiplayer PC-versie Modern Warfare 3 gratis dit weekend 25 Apr 2012 10:48 #412

De multiplayer van Call of Duty: Modern Warfare 3 is vanaf morgenavond 8 uur tot maandag gratis te spelen. Dit meldt website Blue's News.

Met de actie kan iedereen de multiplayer van het spel via Steam proberen, ook als zij de game niet zelf in hun bezit hebben. Het betreft enkel de multiplayer, de singleplayer is niet toegankelijk. Wanneer de gratis periode precies afloopt, is niet bekendgemaakt. Waarschijnlijk is dit in de loop van aankomende maandag.

leuk voor die deze game nog niet heeft

Re: Multiplayer PC-versie Modern Warfare 3 gratis dit weekend 25 Apr 2012 10:56 #413

Leuk, kan ik het toch nog eens proberen.

Ik kan een dedicated server, via steam, downloaden en deze voor de LAN klaar zetten zodat we (hopelijk) LOCAL en met elkaar wat te knallen hebben.

Re: Multiplayer PC-versie Modern Warfare 3 gratis dit weekend 25 Apr 2012 11:36 #414

tja dat dacht ik ook..gratis is altijd goed en prettig dat het net dit weekend gratis is.

Re: Multiplayer PC-versie Modern Warfare 3 gratis dit weekend 25 Apr 2012 11:59 #415

Komt idd. wel erg lekker uit

Kan je hem dan al preloaden? Met zijn allen op de LAN de steam servers bashen is ook niet echt goed voor de snelheid

Re: Multiplayer PC-versie Modern Warfare 3 gratis dit weekend 25 Apr 2012 12:05 #416

hmm volgens mij wel

zie link

vanaf morgen avond...

store.steampowered.com/news/7820/

Re: Multiplayer PC-versie Modern Warfare 3 gratis dit weekend 25 Apr 2012 13:40 #418

Ojee, er is, als ik het goed maar heel snel lees, niet echt een optie om een dedicated LAN server op te zetten. Hoe je dan toch kan bepalen welke server je (samen) kan/wil joinen heb ik nog geen idee.

Moeten we dan maar even uitzoeken, tenminste als iemand hier het antwoord toevallig wel weet!

Re: Multiplayer PC-versie Modern Warfare 3 gratis dit weekend 26 Apr 2012 08:39 #422

NINjak wrote:
Ojee, er is, als ik het goed maar heel snel lees, niet echt een optie om een dedicated LAN server op te zetten. Hoe je dan toch kan bepalen welke server je (samen) kan/wil joinen heb ik nog geen idee.

Moeten we dan maar even uitzoeken, tenminste als iemand hier het antwoord toevallig wel weet!

hmm heb hier een link gevonden

***DELETED LINK*** Reden: was naar illegale versie/manier! [door: NINjak]
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.12 seconds

Tuesday, 25. June 2019

Valid XHTML & CSS | Design by: LernVid.com