Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Internationaal bezoek op DirAction #43
(1 viewing) (1) Guest
De alledaagse slowchat
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Internationaal bezoek op DirAction #43

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 21 Aug 2013 20:14 #920

• Gezelli
  • Master IN Disaster
hehe ontvangen.. Thanks

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 03 Sep 2013 08:45 #926

Maylene, ik zag dat jullie onderling een 2vs2 compo organiseren maar mogelijk zijn er mensen/gamers op de LAN aanwezig die ook wel mee willen doen als dat mogelijk is.

Zo is er een soort van promotie voor het spel, hebben anderen ook meer te knallen en jullie hebben dan, mogelijk, ook wat meer kanonenvoer (canonfodder) voor de compo

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 13 Sep 2013 14:53 #934

Dat is een briljant idee!!

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 15 Sep 2013 10:03 #938

daar is een topic voor compo
geef daar je meening en wat je wil kunne we altijd kijken

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 15 Sep 2013 15:19 #939

Ja en nee, het zijn (internationale) liefhebbers van een game die anderen (normaal gesproken) niet (meer?) spelen! Dan is het niet gek dat ze zelf onderling een compo organiseren en dus niet in het compo gedeelte op dit forum.

Ik zou het wel leuk vinden dat ze open staan dat anderen met hun compo kunnen mee doen, als er mensen zijn die dat zouden willen. Misschien dat mensen op LAN het spel voor het eerst proberen en dan zoiets hebben dat ze wel mee zouden willen doen.

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 15 Sep 2013 15:44 #940

We hadden al plannen voor een open Deathmatch competitie, waarin prijzen zijn voor de vaste spelers, maar ook de niet-Chaser spelers! We zijn bezig iets op het touw aan het zetten! Als mensen willen spelen, momenteel wordt de multiplayer demo het meest gespeeld. www.chaser-game.net/downloads/game/Chaser_Demo_v149_B_Eng.exe Dit is de demo, hij is vrij klein om te downloaden. Om daarna een server te joinen heb je deze launcher nodig, een klein handig programmatje. www.chaser-game.net/CGPServerList/CGPLauncher_INSTALL.exe We zien jullie graag!

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 16 Sep 2013 10:46 #942

Ik las ergens dat er in de demo 2 mappen + 2 speelmodes beschikbaar zijn in de demo!

Is er geen volledige versie nodig om goed mee te kunnen op de LAN (en bv. online)? Als daar een goede/andere "oplossing" voor is horen wij (de gamers die mee willen doen) dat graag op de LAN

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 21 Sep 2013 09:00 #943

Dat klopt inderdaad, maar dat zijn wel de enige 2 maps die gespeeld worden, en hij is lekker klein. Vandaar dat veel mensen ook voorkeur hebben voor de Demo IPV full. De andere maps die gespeeld worden zijn maps door de community gemaakt. De launcher download ze dan automatisch.
www.chaser-game.net Op de home pagina kun je zien wie speelt in welke server en welke maps. Het open toernooi zal worden gehouden op de demo.

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 24 Sep 2013 08:52 #945

• Gezelli
  • Master IN Disaster
ik doe wel mee hoor

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 24 Sep 2013 14:14 #949

Ik speel dan wel met Gezelli samen (dat wil ie wel), als er een 2 vs 2 compo gehouden is/wordt waar we aan mee kunnen doen

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 24 Sep 2013 19:29 #952

• Gezelli
  • Master IN Disaster
haha jij wil er zeker van zijn dat het niet te laat word
met mij er bij liggen we er zo uit... (mompelt iets met suicide squad)

zucht... good old times

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 24 Sep 2013 21:39 #956

Yep, Suicide Squad for life (eenmaal in Suicide Squad dan kom je er ook NOOIT meer uit)... welke game dan ook, ik speel (kan eigenlijk) niet anders
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.15 seconds

Tuesday, 25. June 2019

Valid XHTML & CSS | Design by: LernVid.com