Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Internationaal bezoek op DirAction #43
(1 viewing) (1) Guest
De alledaagse slowchat
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Internationaal bezoek op DirAction #43

Internationaal bezoek op DirAction #43 20 Jun 2013 10:59 #862

Ik ben al zo lang als ik kan herinneren verslaafd aan een FPS genaamd "Chaser". Chaser viert deze september zijn 10 jarige verjaardag, en dat willen we vieren om voor de community van over de wereld ('community is een groot woord, het zijn maar een man of 50 in totaal ) een centrale LAN party te organiseren. Centraal moet zijn ergens in Nederland, liefst het dichts bij Duitsland, niet al te duur, genoeg ruimte, en intiem. Al snel kwam ik dus bij Diraction terecht. Mijn vraag is ook, staan jullie hiervoor open. Het aantal mensen durven we niet te zeggen. We weten niet in hoeverre de mensen ook echt komen of niet. We gaan sowieso uit van tussen de 5 a 10 man, maar hopen op meer natuurlijk. We hebben ook een website waar we bij houden wie we vragen en wat hun antwoorden zijn; www.chaser-game.net/Lan2013/ Daar heb je een indicator van wie er komen, en waar vandaan. We horen graag van jullie!

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 20 Jun 2013 19:09 #863

het makkelijkste zou zijn als degene die komen zich eigen ook inschrijven en zeker ook betalen ,dan is het zeker geen probleem.

als ze betaald hebben dan is vol = vol en zijn hun verzekerd van een plaats,anders niet

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 20 Jun 2013 21:15 #864

Al neem iedereen dan de clan tag als "tag" dan weten wij ook wie er bij elkaar wil zitten (dat kan volgens mij bij het aanmelden dacht ik, zo niet lees even verder).

Hmmm, dan ga ik er even vanuit dat jullie een clan zijn en misschien zijn jullie dat wel niet en zijn jullie meer dan dat. Je kan ook de naam van het spel "Chaser" of een afkorting hiervan nemen zodat het wel duidelijk wordt.

Je kan een afkorting bv. ook bij iedereen bij/voor/achter hun nickname laten zetten dan is/wordt het ook duidelijk!

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 20 Jun 2013 22:24 #865

Ik sluit me aan bij NinJak iedereen is welkom! Wel even duidelijk bij de gebruikersnaam is bij zetten dat het bij jou hoort" zo lang er plek is kan men nog inschrijven. Dus als je zorgt dat ze op tijd inschrijven komt alles goed!

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 21 Jun 2013 09:52 #866

Dat is goed nieuws! Nog een laatste onduidelijkheid; Sommigen hebben aangegeven geen geld over te kunnen maken naar buitenlandse rekeningen, maar als ze ingeschreven zijn zijn ze verzekerd en kunnen ze gewoon betalen aan de deur, toch?

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 21 Jun 2013 12:25 #867

ja dat kan altijd alleen aan de deur is 2.50 euro extra helaas. iedereen kan in princiepe overmaken alleen vanuit belgie schijnt het heel erg moeilijk te zijn dus daar wil ik wel een uitzondering voor maken. maar uit duistland en dergelijke zijn er geen belemmeringen om over te boeken.

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 22 Jun 2013 21:29 #868

dan moeten ze de iban nummer gebruiken ;)of BIC

IBAN NL60 RABO 0135 4305 69
BIC RABONL2U

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 10 Jul 2013 14:07 #871

Ik heb alles doorgegeven. De teller staat rond de 15 man en ze zijn nu bezig met inschrijven. Ik heb zelf een extra stoel bezet gehouden zodat we straks met z'n allen bij elkaar kunnen zitten als dat goed is. Ik heb ze ook doorgegeven dat ze het geld gewoon kunnen overmaken met het IBAN nummer, ik hoop dat dat goed gaat.

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 21 Jul 2013 21:36 #883

oke ik heb even geteld op jullie site en even vergeleken met onze inschrijvingen en bij jullie staan er 26 attending en hier zijn er maar 14 ingeschreven zoals ik het kan terug vinden.

de lan zit nu vol en de inschrijvingen zijn helaas gesloten vanaf nu omdat er gewoon niet meer plaats beschikbaar is.

ik weet niet hoe dat je leden dit gaan op pikken maar er zullen helaas wat teleurstelingen zijn ben ik ban.

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 22 Jul 2013 07:34 #887

BigWillem wrote:
oke ik heb even geteld op jullie site en even vergeleken met onze inschrijvingen en bij jullie staan er 26 attending en hier zijn er maar 14 ingeschreven zoals ik het kan terug vinden.

de lan zit nu vol en de inschrijvingen zijn helaas gesloten vanaf nu omdat er gewoon niet meer plaats beschikbaar is.

ik weet niet hoe dat je leden dit gaan op pikken maar er zullen helaas wat teleurstelingen zijn ben ik ban.

Ha Willem. Ik heb het inderdaad gezien dat het vol is en heb het doorgegeven. Momenteel hebben we 20 inschrijvingen, van de 26. (Sommigen hebben met een andere nickname ingeschreven). Het grootste deel zal deze week zijn betaling gaan doen. Ik heb ze meerdere malen gewaarschuwd dat het snel vol zal zitten, dus hoe ze het ook gaan oppakken, het is hun eigen schuld

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 22 Jul 2013 10:00 #888

Maylene, ondanks dat ik zelf al een hele tijd FPS-en speel (de laatste tijd minder dan normaal en zeker veel minder dan vroeger) heb/had ik persoonlijk nooit van Chaser gehoord.

Misschien omdat ik toen een andere game (Battlefield 1942, was volgens mij toen ook uit en daarmee heb ik veel op de slagvelden gestaan/gelegen/gevallen/gestort) te veel gespeeld heb want dat zou best eens kunnen.

Nemen "jullie" zelf een server voor Chaser mee naar de LAN? En... is er een "manier" dat andere gamers (die dat willen) ook met jullie mee kunnen spelen?

Als die "manier" er is dan zou ik die zeker meenemen en op de LAN kenbaar maken want wie weet hebben jullie (of worden jullie) extra canonfodder op de de LAN

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 24 Jul 2013 10:57 #906

www.chaser-game.net/?page=downloads&cat=game

en voor €4,99 heb je hem op steam.

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 17 Aug 2013 17:13 #914

Helaas moeten wij deze game downloaden. Het is niet legaal, maar het is niet anders. Gamespy, de "server-provider" van Chaser, heeft de stekker er uit getrokken. Een aantal van de community van Chaser heeft zelf het inniatief genomen om een "Server Programma" te maken, en hosten dus ook servers. Op Chaser zelf is het mogelijk om een LAN aan te maken.

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 20 Aug 2013 18:47 #916

• Gezelli
  • Master IN Disaster
Ola Maylene,

Ik post dit hier en stuur je ook even een email want er is het een en ander niet duidelijk met betalen..

Tim Schnee heeft voor 2 plaatsen betaald, voor welke nicknames?

De H Wouter Landuyt, betaald voor KingPadre en Spiritus, maar die staan niet ingeschreven?

ALEXANDER UNCU betaald voor 2 plekken, Alexander (gokje) en ?

Zou je willen vragen of ze dat even maillen naar mij? info @ site domein naam .nl

Thanks

Re: Internationaal bezoek op DirAction #43 21 Aug 2013 10:07 #917

Hoi Gezelli,

ik heb je gemaild
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.18 seconds

Tuesday, 22. January 2019

Valid XHTML & CSS | Design by: LernVid.com