Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Het was zeker GEEN "nrg 2k12 lan"!
(1 viewing) (1) Guest
De alledaagse slowchat
  • Page:
  • 1

TOPIC: Het was zeker GEEN "nrg 2k12 lan"!

Het was zeker GEEN "nrg 2k12 lan"! 08 Oct 2012 20:41 #609

Mijn reactie maar dan even buiten de shoutbox.

Ik had ook gezien dat "ze"/nrg de lan gewoon claimen als die van hun en totaal geen credits geven aan de echte organisatie nl. ONS.

Het was afgelopen weekend zeker geen nrg 2k12 lan maar een DirAction #40.

Ook zijn er voor de meeste (vaste) mensen (zoniet bijna allemaal), in mijn ogen, geen gamers voor hun games bijgekomen. Of dit dan een verijking voor de mensen op DirAction is geweest is voor mij een groot vraagteken!

De volgende keer zal het zeker geen lan in een lan worden en dus ook niet in een "aparte ruimte" ook al was deze open naar de rest. Iedereen is welkom maar men zal zichzelf moeten inschrijven en betalen en niet zoals afgelopen keer als een lan komen en betalen.

Dat de mensen ook meer betaald hebben (voor de duidelijkheid dus niet aan DirAction) vind ik echt een schande...

Re: Het was zeker GEEN "nrg 2k12 lan"! 08 Oct 2012 21:31 #610

• Gezelli
  • Master IN Disaster
tjah, ik weet niet wat ik er op moet zeggen..

Ik heb zelf een super gezellig weekend gehad met vrijwel iedereen..
Het plaatsen van de foto's onder een andere naam voelt een beetje als een schop in mijn rug..
Ik hoop dan ook dat dit niet zo bedoeld is en dat ik/we daar nog een bericht van krijgen, op het forum, mail of hoe dan ook..

Zo gaat de lol er wel een beetje vanaf..

Re: Het was zeker GEEN "nrg 2k12 lan"! 09 Oct 2012 07:15 #612

Als dit allemaal klopt wat big willem aangeeft, is dat een klap voor de organistie van Diraction. Ik vond het zelf wel gezellig, maar of ik nu moet zeggen of heren van NRG een aanwinst zijn heb ik mijn bedenkingen. Zoals Ninjak al aangeeft spelen ze niet echt veel games die de meeste spelen. Er werd ook verteld dat er de volgende keer nog meer gamers komen van NRG komen. Daar zit ik niet echt op te wachten. Ik kom zelf naar DIRACTION LAN PARTY. Als dit de sfeer veranderd zie ik me in de toekomst niet meer zo vaak langs komen

Net even op facebook gekeken en ja komt wel heel erg over dat het een NRG LAN is ipv DIRACTION..

Re: Het was zeker GEEN "nrg 2k12 lan"! 11 Oct 2012 09:41 #620

Het is nu wel stil aan de overkant?

Re: Het was zeker GEEN "nrg 2k12 lan"! 11 Oct 2012 15:04 #622

op hun fuck book zeggen ze er nu wel wat over nu hier nog

Re: Het was zeker GEEN "nrg 2k12 lan"! 11 Oct 2012 22:14 #625

Ze hebben het idd. aangepast... hoe zou dat nou komen zouden ze het hier soms gelezen hebben

Re: Het was zeker GEEN "nrg 2k12 lan"! 14 Oct 2012 17:24 #630

ja ik denk het

• Page:
  • 1
Time to create page: 0.12 seconds

Tuesday, 25. June 2019

Valid XHTML & CSS | Design by: LernVid.com