Welcome, Guest
Username Password: Remember me

GEZOCHT : ACRYAN AC Ryan Playon HD mini of de AC Ryan Playon HD mini 2
(1 viewing) (1) Guest
Marktplaats
  • Page:
  • 1

TOPIC: GEZOCHT : ACRYAN AC Ryan Playon HD mini of de AC Ryan Playon HD mini 2

GEZOCHT : ACRYAN AC Ryan Playon HD mini of de AC Ryan Playon HD mini 2 30 Jan 2013 13:24 #753

Zoek een extra media player

AC Ryan Playon HD mini
AC Ryan Playon HD mini 2

Re: GEZOCHT : ACRYAN AC Ryan Playon HD mini of de AC Ryan Playon HD mini 2 30 Jan 2013 13:43 #754

Een Raspberry PI (met XBMC) werkt ook verbazingwekkend goed We hebben er een op de slaapkamer staan voor als we daar willen kijken. Super stil zeker dan de HTPC die we daar eerst hadden staan en vreet bijna geen stroom.

Re: GEZOCHT : ACRYAN AC Ryan Playon HD mini of de AC Ryan Playon HD mini 2 30 Jan 2013 13:46 #755

Hmm lijkt me wel wat... alleen deze is voor thuis, je weet wel die oude boeing TV van SONY heeft geen hdmi of USB

Re: GEZOCHT : ACRYAN AC Ryan Playon HD mini of de AC Ryan Playon HD mini 2 30 Jan 2013 13:56 #756

De Raspberry PI heeft ook een video uitgang dus hij zou op een scart of video/audio aansluiting kunnen werken!

Re: GEZOCHT : ACRYAN AC Ryan Playon HD mini of de AC Ryan Playon HD mini 2 30 Jan 2013 14:13 #757

ah en waar kan je die kopen??????hier in NL

Re: GEZOCHT : ACRYAN AC Ryan Playon HD mini of de AC Ryan Playon HD mini 2 30 Jan 2013 14:38 #758

Ook, maar waarschijnlijk veel te duur (in verhouding dan) ik heb ze (ja we hebben er 2, al is er 1 nog niet in gebruik) uit de UK.

nl.rs-online.com/web/generalDisplay.html...-World-Selector-Page

Kan je as. vrijdag makkelijk meer vertellen als je nog wat wil weten

Re: GEZOCHT : ACRYAN AC Ryan Playon HD mini of de AC Ryan Playon HD mini 2 30 Jan 2013 14:45 #759

NINjak wrote:
Ook, maar waarschijnlijk veel te duur (in verhouding dan) ik heb ze (ja we hebben er 2, al is er 1 nog niet in gebruik) uit de UK.

nl.rs-online.com/web/generalDisplay.html...-World-Selector-Page

Kan je as. vrijdag makkelijk meer vertellen als je nog wat wil weten

Wil zeker meer over weten...leuk ding

Re: GEZOCHT : ACRYAN AC Ryan Playon HD mini of de AC Ryan Playon HD mini 2 30 Jan 2013 16:48 #761

• Gezelli
  • Master IN Disaster
ik heb ze zitten bekijken via deze site:
www.sossolutions.nl/product.php?id_product=9324189

hebben ze ook behuizingen er voor.. leuk een pc te grootte van een pakje sigaretten

Re: GEZOCHT : ACRYAN AC Ryan Playon HD mini of de AC Ryan Playon HD mini 2 30 Jan 2013 18:26 #762

Klopt leuk ding ze hebben 1 miljoen ervan gekocht. Netjes hoor
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.13 seconds

Wednesday, 23. January 2019

Valid XHTML & CSS | Design by: LernVid.com